Julius Meinl Espresso UTZ Premium Collection 1kg, zrnková káva. 100% Arabica

Kód: 72507
Značka: Julius Meinl
€24,89 –4 %
Julius Meinl Espresso UTZ Premium Collection 1kg, zrnková káva. 100% Arabica
€24,89 –4 % €23,89 €21,33 bez DPH
Skladom

"Čo pre vás môžem urobiť?" Takto Julius Meinl vítala svojich zákazníkov pred takmer 160 rokmi.

Detailné informácie

Doprava zadarmo od 39€
Doprava zadarmo od 39€

Podrobný popis

Julius Meinl je veľvyslancom viedenskej kaviarenskej kultúry od roku 1862

Zmes starostlivo vybraných kávových zŕn Arabica s certifikátom UTZ z najznámejších plantáží v Brazílii a Strednej Amerike.

Čokoládovo hnedé praženie dodáva káve výraznú a zaoblenú chuť, dlhotrvajúcu penu a zmyselnú arómu. Odporúča sa na prípravu klasického viedenského espressa.

Túto kávu nájdete v najlepších kaviarňach nielen vo Viedni. Julius Meinl je jednou z najobľúbenejších káv u našich južných susedov.

Certifikát UTZ (od nezávislej neziskovej organizácie).

Táto organizácia spravuje najväčší a najrýchlejšie rastúciprogram certifikovanej produkcie kávy na svete .

Certifikácia UTZ má široký záber a zahŕňa mnoho oblastí - ľudí a životné prostredie, ako aj správne obchodné postupy a kritériá.

UTZ Certifkat

Typ zrna: arabica

Vôňa: jemná s jemnými nuansami

Crema: veľmi jemná

Chuť: stredná viskozita, svieža chuť s mierne sladkou príchuťou

Hmotnosť: 1000 g

Krajina pôvodu: Taliansko (pražené v Taliansku)

Príbeh loga Julius Meinl

Viete, čo presne predstavuje toto známe logo? Zobrazuje znalca kávy s červeným orientálnym klobúkom nazývaným fez.

Vzdáva hold príbehu o tom, ako sa káva dostala do Viedne. Traduje sa, že v roku 1683 dostal cisársky posol, tlmočník a obchodník Georg Franz Kolschitzky niekoľko vriec naplnených kávou. Údajne zostali vo Viedni po obliehaní mesta Turkami, a tak ich použil na založenie prvej viedenskej kaviarne "Zur blauen Flasche".

Ikonické logo Julius Meinl vytvoril v roku 1924 viedenský umelec Joseph Binder na žiadosť Júliusa Meinla II. Zadanie znelo: vytvoriť fiktívneho predstaviteľa príbehu o tom, ako sa káva dostala do Rakúska. Binder nakreslil osmanského mladíka, znalca kávy, ktorý dvíha šálku k ústam.

V roku 2004 talentovaný taliansky dizajnér Matteo Thun prepracoval logo do jednoduchšej červeno-bielej podoby. Pôvodné klasické logo mu pripomínalo viedenských barokových anjelikov, preto túto myšlienku zakomponoval do svojho návrhu.

Thun je nielen autorom redizajnu loga, ale aj jeho 3D dizajnu. Ústredným motívom zostáva červený orientálny klobúk nazývaný fez, ktorého tvar, hoci prevrátený, sa odráža aj v tvare šálok, hrnčekov a pohárov.

Dodatočné parametre

Kategória: KÁVA
Hmotnosť: 1 kg